Якого ще Дубілета вам не вистачає?

0
1102

Свята сила Фейсбука – чому знову я??
Кожен раз, коли я стикаюсь з державними органами, отримую якусь ганебну ситуацію, через яку не можна просто переступити.

Цього разу мені всього лише потрібно були виписати померлу людину. Після першого звернення до “оцифрованого” ЦНАПу з’ясувалося: щоб отримати один папірець – треба заповнити купу інших. Але ж ладно, заповнив, сплатив квитанцію на 13,60 через monobank beta, від якого, згодом прийшов мотивуючий лист, що тепер паперові квитанції з мокрою печаткою непотрібні – всі основні державні органи підключені до сервісу check.gov.ua – через який вони зобов’язані перевіряти сплату за адмінпослуги і більше НЕ ВИМАГАТИ НІЯКИХ ОРИГІНАЛІВ.

“Ні, нам потрібен оригінал” почув я спочатку від консультанта ЦНАПу АНД району Дніпра, а потім і від “державного” реєстратора ЧЕНЧИК О.М.

В якій державі ви живете?? Для кого приймаються закони, для кого робляться всі ці сервіси, всі ці реєстри, які покликані поліпшити життя громадян, зменшити кількість папірців, а насправді перетворюються знову на купи довідок, заяв, квитанцій, оригіналів та їх копій??
А якісь недолугі безграмотні клуши на місцях перетворюють всі ці потуги на лайно…
Дискусія не получилась. Я їй слово – вона мені два. Слухати доводи від “чєрні” такі посадовці не звикли. Мої спроби щось довести закінчилися високомірним “Я напишу вам відмову”.

В мене питання, що робиться з людьми, коли вони отримують навіть найменшу посаду, що дає владу над іншими людьми? Чому вони починають дивитися на людей, як на гімно. А головне – ЧОМУ МИ ЇМ ЦЕ ДОЗВОЛЯЄМО? Постанова кабміну від 24 грудня 2019 р. № 1113 діє вже більше півроку, але вони все одно, з віслюковою впертістю вимагають “оригіналів з мокрою печаткою”, користуючись зовсім іншою постановою від 2016 року. І ВСІ НЕСУТЬ!!!!!

Потрібен Горобець, щоб на ньому ця неправомірна практика припинилась?? А нахабну регістраторшу звільнили, як це було останнього разу, коли мені знову робили нерви та вимагали “довідку на довідку”.

Коли ви, люди, хоч трохи навчитеся захищати свої права та здобудете трохи гідності?

В листі Монобанку є інструкція як діяти, якщо знаходяться клерки, які “не погоджуються” з постановами кабміну. “Якщо хтось зі списку перерахованих вище органів вимагає паперову квитанцію — зателефонуйте на гарячу лінію 1545, і цьому органу проведуть додаткове роз’яснення ”
ОК, виявилось, що це гаряча лінія кабміну. Після очікування близько 12 хвилин мене розпитали про суть звернення та зареєстрували заяву, щоб… що? Перенаправити на відповідний орган який можливо на це відреагує? Ніхто нікуди не дзвонить та нічого не пояснює. Не обманюйте людей…

Ще пару скарг накатав в міськраду та безпосередньо в ЦНАП, але на те мало сподівань. Схоже, прийдеться звертатися до суду, як і останнього разу.
Хтось інший пішов би і сплатив 13,60 ще раз, але я просто не можу!

Ціна ПИТАННЯ – 13 грн. 60 копійок. (Тринадцять гривень). Через недолугу самовпевнену клушу, яка уявила себе бозна ким, знаходиться не на своєму місці і повинна бути звільнена НЕГАЙНО, вже закрутилася державна машина з опрацювання звернень, скарг, реєстрацій, консультацій, відповідей, судів, секретарів, клерків, які отримують зарплату, витрачають час, папір, електроенергію, пальне. Все це, щоб довести що людина некомпетентна, порушує права інших громадян, не знає законів, витрачає гроші платників податків марно. Уявіть собі, який екологічний слід тягнеться за тупістю та непрофесіоналізмом однієї людини!!

Все ваше “цифрування”, “автоматизація”, “держава в смартфоні” у відремонтованих “пореформованих” кабінетах перетворюється ось такими кадрами на “гарбуз”

Коли ефективність та досвід стане головним критерієм кадрової політики, а покарання за порушення – не просто словами, тоді можливо щось зміниться в цій країні.
Якого ще Дубілета вам не вистачає?

Вячеслав Горобець

UPDATE:

Продовження цієї історії. Звернення на гарячу лінію кабміну такі спрацювало.
Мені передзвонив начальник ЦНАПу та запропонував звернутися повторно до реєстраторів, з копією квитанції. Якщо буде повторна відмова, зателефонувати йому та все буде вирішено в телефонному режимі.

Поки сидів там, наочно побачив що таке “діджиталізація” в українському виконанні. Реєстратори не знають англійську клавіатуру. Доступ до реєстрів відбувається через веб-інтерфейс, навіть без використання безбечного https протоколу… Тобто зламати це та зіпсувати (або змінити) реєстри – немає ніякої проблеми. Просто це поки що нікому не було потрібно…

Врешті решт мою квитанцію прийняли, але відмови іншим громадянам триватимуть, тому що проблема не вирішена системно, а лише індивідуально.

Регістратори (напевно, з юридичною освітою) і далі ігноруватимуть закони у вигляді постанов кабміну і хтось мусить судитись, але вже не я…

Добавить комментарий