Бетонні дороги – це не “ініціатива уряду”, це моя ініціатива. Я більше 5 років пишу про те, що треба припинити “ремонтувати” та будувати асфальтні траси та переходити на “бетонні технології” будівництва автобанів, які використовують в Німеччині ще за часів Гітлера.

Нарешті щось зрушилось с мертвої точки та найбільшому та найпроблемнішому участку траси Дніпро-Київ – Царічанка-Решетилівка почали будувати бетонний автобан. 80 кілометрів траси будуть коштувати 12 мільярдів гривень. Тобто 150 мільйонів гривень за кілометр. За 3 роки збудовано близько 5% траси. Траса непогана, але з такими темпами навряд чи я буду по ній їздити при своєму житті, може наші діти?

В нашій країні, 27 років зайнятої впровадженням “вільного ринку”, розбудовою національної церкви та захистом рідної мови, з дорогами щось пішло не так.
Для будівництва асфальтних доріг в нас немає бітуму. Для будівництва бетонних – технологій.

Тому перший бетонний автобан будують турки. Не знаю що робиться в головах наших керманичів, які дозволяють собі витратити півмільярда гривень на “плиточку на набережній у Дніпрі”, або сотні мільйонів – на фонтани в Новомосковську та Кривому Розі, але не вистачає розуму за ті ж самі кошти купити обладнання для будівництва бетонного автобану та віддати підряд (де закладена основна додана вартість) національній державній або комунальній компанії, і подалі заробляти на цьому (на ту ж «плиточку»?

З технологією теж не все гаразд. На всіх фотках та відео, які я дивився (та згідно відомих мені методів будівництва) повинна бути присутня арматура. (див. фото) Арматури на нашій дорозі (незавершених ділянках траси) я не бачив. Зверніть на це увагу! Виникає підозра, чи не вирішили в черговий раз “заощадити”, як це буває в наших реаліях, щоб потім обґрунтувати недовговічність бетонних доріг або знов-таки – витрачати шалені кошти на ремонт, коли по ним підуть перевантажені фури…

Тому, завершені ділянки, по яким ви зараз будете їхати наразі хвилин 10, поки що виглядають файно. А далі – побачимо. Поки що в мене є сумнів, що вона взагалі буде добудована, як той масштабний проект “об’їзної” в Дніпрі, який завершився разом з епохою Януковича. В нас же немає ніякого довгострокового планування розвитку країни. Планування – це ж пережиток “совка”, як люблять повторювати деякі “експерти”. Нам таке не потрібно. І наступна влада ніколи не продовжує навіть започаткування влади попередньої – то грошей нема, то щось інше заважає.

І Кобеляки. Зробити можна всю трасу, але тільки не в Кобеляках. Тут вона повинна залишатися такою як є! Будь яка людина, яка пообіцяє відремонтувати центральну дорогу в Кобеляках, виграє тут вибори без проблем. Але схоже, що ніхто цього не робить, бо розуміє, що місцева дорога – це вже національне надбання. І відремонтувати її – це позбавити місто її особливого колориту. Хоча на відео-візитівці вони її чомусь відфотошопили:

Що можна сказати на останок: ДОРОГИ, а не армія, мова та віра повинні стати національною ідеєю України. Вони об’єднають українців і в прямому і в переносному сенсі: сприяють економічному розвитку віддалених та маловідомих районів, нададуть українцям робочі місця, дадуть поштовх туристичному та промисловому потенціалу, покращать імідж України в міжнародній спільноті.

Тому так важливо купувати та розвивати технології всередині країни, опановувати обладнання, надавати підряди місцевим компаніям, а не закордонним. Саме це дать поштовх економічному розвитку та створить робочі місця для НАШИХ громадян, а не турків чи китайців. Важливість доріг розуміли навіть в римській імперії. А ми наразі просто не можемо потрапити з однієї точки нашої країни в іншу. Про що взагалі можна говорити за таких умов?

Якщо в 21-му столітті ми не здатні побудувати дороги, то ми вже ні на що не здатні, як країна, та як нація.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь
Captcha verification failed!
оценка пользователя капчи не удалась. пожалуйста свяжитесь с нами!