Оказывается, чтобы внедрить электронный документооборот в госучреждении, нужно следующее:
(до сих пор действует указ Пустовойтенко от 1998 года:
Зобов’язати замовників засобів інформатизації, що створюються повністю або частково за рахунок бюджетного фінансування для цілей інформатизації діяльності органів виконавчої влади, передбачати у договорах (контрактах) з виконавцями робіт та технічних завданнях на створення цих засобів обов’язкові етапи робіт згідно із затвердженим переліком відповідно до державних стандартів, а також здійснювати в установленому порядку їх облік та реєстрацію.
ПЕРЕЛІК
обов’язкових етапів робіт під час проектування, впровадження та експлуатації засобів інформатизації
- Визначення потреби у засобах інформатизації та вивчення питання щодо можливості їх модернізації для забезпечення виконання необхідних функцій.
- Розроблення техніко-економічного обґрунтування створення або модернізації засобів інформатизації.
- Обґрунтування необхідності використання особистих немайнових та (або) майнових прав інтелектуальної власності на засоби інформатизації.
- Розроблення технічного завдання на створення або модернізацію засобів інформатизації.
- Розроблення технічного та робочого або техноробочого проекту створення чи модернізації засобів інформатизації.
- Проведення навчання фахівців для забезпечення функціонування засобів інформатизації.
- Виконання пусконалагоджувальних робіт.
- Проведення випробувань створених або модернізованих засобів інформатизації.
- Введення засобів інформатизації в експлуатацію.
- Виконання робіт з обслуговування засобів інформатизації відповідно до гарантійних зобов’язань.
- Післягарантійне обслуговування засобів інформатизації.
Поэтому у нас “информатизация” и осталась на уровне 1998 года…