Електромобілі спровокують наступну нафтову кризу, а 2020-ті стануть їх десятиріччям – прогнозує Bloomberg New Energy Finance. Керівництво розвинених країн вже давно всіляко сприяє просуванню електрокарів. Для покупців створюються преференції: податкові пільги, компенсації вартості авто, безкоштовні парковки тощо. Україна для популяризації електромобілів робить мало. У листопаді 2015 року парламент, одним з останніх в Європі, вжив заходів для підтримки електромобілів, проголосувавши за скасування для них ввізного мита, але відмовився скасувати ще й ПДВ, як в країнах-лідерах електромобільного ринку. Але зростання кількості електричних авто у нас все одно б’є рекорди. Станом на середину лютого 2016 року в Україні зареєстровано вже 693 електрокари.
Які зміни чекають на нашу країну, якщо уряд і парламент запустять повноцінну підтримку екологічних авто?
“Український уряд оголосив підтримку… вжив заходів… скасувавши ввізне мито… але відмовився скасувати ще й ПДВ”
Такая поддержка украинского правительства “электромобилей” не только смешна, но и отдает особым цинизмом. Я вам скажу, в чем должна заключаться поддержка правительства в области электромобилей. Это не отмена ввозной пошлины и даже не отмена НДС.
Поддержка правильного правительства должна заключаться не в стимулировании ИМПОРТА. А развитии отечественного производства! Это, прежде всего, отмена ВСЕХ налогов на 5-10 лет для предприятий, которые начнут производить ОТЕЧЕСТВЕННЫЕ электромобили из отечественных комплектующих хотя бы процентов на 60!
И самое главное, что можно было бы сделать уже сейчас – это упростить (или хотя бы разъяснить требования!) порядок постановки на учет электромобилей, сконструированных или переоборудованных нашими предприятиями или частными лицами!
А пока мы можем только мечтать и облизываться…
Кстати, я уже писал про open source автомобиль. В ближайшее время они запустят компанию на indiegogo для выпуска первой серийной версии шасси.
7 переконливих причин розвивати в Україні електромобілі