Электронный документооборот в госучреждении

0
2258

Оказывается, чтобы внедрить электронный документооборот в госучреждении, нужно следующее:

(до сих пор действует указ Пустовойтенко от 1998 года:

Зобов’язати замовників засобів інформатизації, що створюються повністю або частково за рахунок бюджетного фінансування для цілей інформатизації діяльності органів виконавчої влади, передбачати у договорах (контрактах) з виконавцями робіт та технічних завданнях на створення цих засобів обов’язкові етапи робіт згідно із затвердженим переліком відповідно до державних стандартів, а також здійснювати в установленому порядку їх облік та реєстрацію.

ПЕРЕЛІК
обов’язкових етапів робіт під час проектування, впровадження та експлуатації засобів інформатизації

  • Визначення потреби у засобах інформатизації та вивчення питання щодо можливості їх модернізації для забезпечення виконання необхідних функцій.
  • Розроблення техніко-економічного обґрунтування створення або модернізації засобів інформатизації.
  • Обґрунтування необхідності використання особистих немайнових та (або) майнових прав інтелектуальної власності на засоби інформатизації.
  • Розроблення технічного завдання на створення або модернізацію засобів інформатизації.
  • Розроблення технічного та робочого або техноробочого проекту створення чи модернізації засобів інформатизації.
  • Проведення навчання фахівців для забезпечення функціонування засобів інформатизації.
  • Виконання пусконалагоджувальних робіт.
  • Проведення випробувань створених або модернізованих засобів інформатизації.
  • Введення засобів інформатизації в експлуатацію.
  • Виконання робіт з обслуговування засобів інформатизації відповідно до гарантійних зобов’язань.
  • Післягарантійне обслуговування засобів інформатизації.

Поэтому у нас “информатизация” и осталась на уровне 1998 года…

Закон, постанова кабмина.

Добавить комментарий