Народный блоггер

Tabby EVO: Електромобіль Open Source

OSVehicle_TABBY_EVO_3-4-1030x687

Tabby EVO від спільноти вільних розробок: збери автомобіль за годину

OSVehicle-команда прагне здійснити революцію в галузі транспорту. Вона запускає нову автомобільну платформу, що передбачає колективне та самостійне конструювання транспорту.

Транспортний засіб, що одержав назву Tabby EVO, можна зібрати в звичайній майстерні буквально протягом години.

Він має електричний привід з характеристиками 80 вольт/15 кіловат, заряда батареї вистачає на 140 кілометрів, максимальна швидкість, що можна розвинути — 130 кілометрів на годину. Він має 236-сантиметрову колісну базу і може подужати 2-4 пасажирів. Його дорожній просвіт і підвіска відповідають стандартам L6e, L7e і M1 ліцензії пересування дорогами Європи та США, а також дозволяє використовувати його в якості позашляховика.

Найбільша перевага цього транспорту — інженерні креслення у вільному доступі. Всі бажаючі можуть завантажити креслення та перелік необхідних запчастин і зібрати свій власний автомобіль, а потім обмінюватися конструкторськими версіями між собою.

Збірка платформи транспортного засобу обійдеться в 4000 доларів.

Команда OSVehicle, що працює в Італії та Шеньчжені (Китай), презентувала Tabby в жовтні 2013 року на фестивалі винаходів Maker Faire у Римі.

З тих пір люди, котрі потребують недорогих транспортних засобів, збирають автомобільні платформи для власних потреб, використовуючи підручні засоби.

Тін Хань Лі з OSVehicle СEO описує такі способи:

— Зараз на базі цієї платформи ми ведемо 4 французькі проекти (туризм, доставка, сільське господарство та оренда автомобілів), це прекрасний приклад позитивного впливу на місцеву економіку — це робочі місця, нові місцеві компанії та нові місцеві бренди. Тим більше, що французький уряд прийняв закон, згідно якого доставка має здійснюватися екологічним транспортом починаючи з січня 2016 року

Перед запуском проекту ми запитали в Лі та команди OSVehicle про те, з чого все почалося:

  1. Чому ви запускаєте Tabby EVO?

— Ми вирішили розробити абсолютно нову платформу для більш повного задоволення попиту наших клієнтів та партнерів з усього світу, які прагнуть підвищення швидкості до 130 км/год та збільшення жорсткості підвіски для країн, що розвиваються. Цього не було в першому дизайні Tabby. Ми вирішили взятися за просування платформи, яка відповідає всім цим вимогам. Тепер вона важча, краща, швидша та сильніша.

  1. Звідки взялася назва «Tabby EVO»?

— Tabby — так називають звичайних домашніх сірих котів-простячків. Вони милі, достатньо кмітливі та розумні. Інші коти теж розумні, але ці якнайкраще пристосовуються до життя з людиною, вони насолоджуються цієї дружбою.

Tabby вміє пересуватися містом і поза ним.

Tabby EVO — це еволюція першої платформи через обмін досвідом у Модені на чолі з італійським інженером Роберто Чіавіні, який набрав досвіду, працюючи на Тазарі Зеро, одного з кращих європейських брендів електромобіля за проектуванням, розробкою, структурним аналізом та дозволом на експлуатацію на дорогах, що мають межу швидкості 190 км/год. Модена — це місто-колиска відомих мото- та автомобільних брендів, таких як Ферарі, Мазератті, Ламборджіні, Паджані, Де Томасо і Дукаті.

Роберто долучився до нашої команди в 2015 році і здійснив еволюцію платформи.

  1. Коли платформа стане доступною?

— Нова платформа вже завершена. Ви можете почати монтаж Tabby EVO вже сьогодні, скориставшись нашою програмою під назвою «Альфа». Ми завантажили альфа-прототипи нашим поточним та ключовим клієнтам.

Зараз ми добираємо особливі стартапи та залучаємо наших партнерів до роботи, щоб перевірити нашу платформу разом, аби прискорити час її виходу на ринок.

Ми отримали чисельні запити на комбінацію Tabby і Tabby EVO, тому зараз ми збираємо кошти для виробників на виготовлення платформ.

  1. Чи має ваша команда чергу бажаючих стати вашими партнерами?

— У нас є давні угоди з постачальниками з Європи та Азії, оскільки наша команда має 30-річний досвід роботи в транспортній галузі, що в свою чергу вже стала ключовою частиною екосистеми.

Звичайно, ми відкриті до збільшення кількості партнерів. Зокрема, ми ведемо переговори про програмне забезпечення для автомобілів, електроніку, про IT гравців, які бажають стати частиною нашої екосистеми через впровадження власних інноваційних рішень.

  1. То які рішення прийшли з першим запуском платформи?

— Ми маємо різні і в той же час конкретні запити від некоменрційних організацій і фондів. Наприклад, надійшов запит про вирішення питання перевезення тисячі мешканців таборів для біженців на Близькому Сході, є запит про 4-повнопривідні автомобілі для патрулювання Євроатлантичного узбережжя, надходять пропозиції від готелів, які прагнуть розвитку туризму на популярних середземноморських островах.

Маємо навіть пропозиції щодо аварійних та аварійно-рятувальних транспортних засобів, оскільки наші платформи є модульними, вони швидко збираються на місці. Таких стартапів дуже багато.

Зараз ми обмірковуємо амбітний проект для розвинених країн та країн, з оцінкою постачання більш ніж 50 000 автомобілів протягом перших 3-х років (непогано, порівнюючи з тим, що з 2008 по 2015 рік Tesla Motors поставила близько 70 000 електромобілів).

Також обговорюються проекти, в яких започатковується новий бренд, як деякі африканські телекомунікаційні та медіа компанії, що хочуть розширити свій бізнес в новому для місцевого ринку напрямку, створюючі нові послуги та робочі місця.

Універсальність нашої платформи є чудовою можливістю для ринків, що розвиваються: імпортери та посередники можуть стати виробниками і брендами або просто групою партнерів, сприяючи економічному та технологічному розвитку своїх держав.

Ми задовольняємо запити від країн, що розвиваються, країн, які прагнуть створити локальні бренди та запустити виробництво сучасних авто без величезних інвестицій. Це дозволяє уникнути податків на імпорт, які часом сягають 240% на використані та нові комплектні транспортні засоби.

  1. Яким ви хочете бачити проект надалі?

— Хочеться побачити клієнтів за кермом транспортних засобів, розроблених чисельними виробниками та стартапами на базі нашого Tabby EVO, що складатиме третю частину платформ екоситеми, і де люди і довкілля стоять на першому місці.

Наша місія, вочевидь, полягає в позитивному впливі та трансформації бізнесу. Одним із ключових аспектів проекту, звісно, є автомобільна екологічна стійкість (з простою логістикою, новим і свіжим дизайном, з відходом від заскорузлості, з розподілом монтажу та часткового виготовлення). Ми також спрямовані на соціально стале виробництво за участю багатьох зацікавлених сторін, на утворення справедливого ланцюжка вартості (з більш високим розподілом прибутку). До того ж, OSVehicle команда націлена на демократизацію автомобільного ринку, зокрема, у країнах, що розвиваються.

Джерело

Ссылки по теме:

Related Articles